جابه‌جایی ها در سازمان کلید خورد

از زمانی که عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی از سوی دولت سیزدهم معرفی شد درباره معاونان و مدیران مختلف او هم گمانه زنی‌هایی انجام می‌شد؛ گمانه‌هایی که کلیدی‌ترین این پست‌ها را به مدیرانی از درون سازمان صداوسیما و رفقای قدیمی این مدیر تلویزیونی نسبت می‌داد. طی این چند وقت نام یکی از این مدیران بیشتر هم مطرح می‌شد؛ علی دارابی که در حال حاضر معاون امور استان‌های صداوسیماست و در دوره ضرغامی معاون سیمای وی بوده است.
حضور دارابی در وزارت میراث حالا از شایعه گذشته و قوت هم گرفته است و حتی در شایعاتی جایگزین احتمالی او در خود معاونت امور استان‌های صداوسیما نیز گمانه زنی شده است.
علی دارابی سال‌هاست که در صداوسیما فعالیت دارد و علاوه بر فعالیت‌های مدیریتی حوزه آکادمیک را هم دنبال می‌کند و همین الان عضو هیأت علمی دانشگاه صداوسیما است. او همچنین در همین سال‌ها بیش از ۲۰ کتاب هم به نگارش در آورده است. او در زمان حضور در معاونت امور استان‌ها نیز سعی کرد جشنواره‌های استانی را با شدت و قوت بیشتری پیگیری کند و جشنواره‌های تازه‌تری هم راه اندازی کند. در زمان حضورش در همین معاونت هم البته بارها شایعاتی مبنی بر بازگشت او به معاونت سیما مطرح می‌شد و حالا قرار است بعد از سال‌ها حضور در صداوسیما مسند دیگری را برای فعالیت‌های خود انتخاب کند که احتمالاً هفته آینده نیز حکم خود را دریافت خواهد کرد.
حالا باید دید با رفتن برخی از مدیران از مسئولیت‌های کلان صداوسیما به وزارت میراث چه کسانی جایگزین آنها خواهند شد.

About Author