جایگاه امروز زیبنده فوتبال زنجان نیست

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جایگاهی که امروز فوتبال زنجان در سطح کشور دارد، زیبنده این استان نیست.
سیدشهاب‌الدین عزیزی‌خادم در حاشیه مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان زنجان، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که در زمینه فوتبال از زیرساخت‌های خوبی برخوردار است، افزود: با توجه به وجود منابع غنی معدنی در این استان، قطعاً بخش خصوصی نیز از توانمندی بالایی در استان برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه معتقدیم همه این ظرفیت‌ها می‌تواند در خدمت فوتبال استان بوده و توسعه این ورزش را به دنبال داشته باشد، تصریح کرد: قرار گرفتن فوتبال زنجان در جایگاه ۲۸ با این همه ظرفیت زیبنده نیست و این نشان می‌دهد که تا به امروز از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده نشده است، در حالی که می‌توانست به لحاظ فوتبالی در وضعیت بهتری نسبت به امروز باشد.
این مسئول با یادآوری اینکه انتظار داریم بعد از برگزاری این انتخابات، شاهد آغاز فصل جدیدی در فوتبال زنجان در همه بخش‌ها باشیم، ادامه داد: برای تحقق این امر باید از همه ظرفیت‌های فوتبالی و حتی غیرفوتبالی در استان زنجان استفاده شود.
عزیزی‌خادم یادآور شد: فدراسیون فوتبال خود را مکلف به حمایت از هیئت‌های استانی می‌داند؛ چرا که هیئت‌های استانی مهم‌ترین ستون توسعه فوتبال در کشور بوده و بدون شک برنامه‌ریزی‌ها نیز باید در راستای تقویت هیئت‌های استانی باشد.
رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: امروز داشتن روحیه تعاملی نیاز فوتبال زنجان بوده و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

About Author