جمعیت دانشجویی بناب کاهش یافته است

شهریار فتحی در جلسه تودیع و معارفه رییس دانشگاه آزاد بناب با بیان این‌که در سال‌های گذشته ۲۰ درصد از جمعیت شهرستان بناب را دانشجویان دانشگاه‌های این شهرستان تشکیل می‌دادند، اظهار کرد: متاسفانه امروزه جمعیت دانشجویی شهرستان کاهش یافته که البته این مسئله یک مشکل کشوری است.
وی با بیان این‌که کاهش جمعیت دانشجویان شهرستان مسائل مشکلاتی را برای دانشگاه‌ها خصوصا دانشگاه آزاد بناب در پی داشته است، گفت: این دانشگاه در سال‌های نه چندان دور به عنوان قطب علمی در سطح استان مطرح بود و نخبگان بزرگی را در خود پرورش داده است که منشا خدمات ارزنده بوده‌اند و وظیفه ما نیز اکنون حمایت از این نخبگانی است که دین خود را نسبت به توسعه علم در شهرستان ادا کرده‌اند.
وی با اشاره به خدمات ارزنده رضوی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بناب، گفت: وی شبانه روز برای حل مشکلات دانشگاه تلاش کرده و برای حل مشکلات باید به دنبال راه حل‌های اساسی باشیم چراکه در غیر این صورت تغییر در مدیریت‌ها صرفا پاک کردن صورت مسئله خواهد بود و مشکلات به قوت خود باقی می‌مانند.
فتحی برای عباسقلی پور در سمت ریاست جدید دانشگاه آزاد بناب آرزوی موفقیت کرد و افزود: برای موفقیت وی به منظور حل مشکلات اساسی دانشگاه آزاد حمایت‌های لازم را به عمل خواهیم آورد.

About Author