حرکت خودسرانه مدیرعامل قطار شهری تبریز!

به گزارش ساقی آذربایجان، روح‌الله رشیدی امروز در هفتاد و ششمین جلسه علنی اظهار کرد: معاونت عمرانی و شهرداری به شدت درگیر پروژه خیابان ارتش هستند، متاسفانه در جوار ضلع جنوبی این تقاطع در گذشته ماده پنج کاربری‌های تعیین کرده است که کاربری خدماتی تعریف کرده است.

وی در ادامه گفت: همین الان نیز کارگاهی  آنجا ایجاد شده است. به این موضوع مشکوک هستم، شاید خودشان می‌دانستند آنجا روگذر ارتش باشد.

رشیدی افزود: اینکه آنجا کاربری خدماتی به اسم مطب و یا هر کلینیک دیگر احداث شود، زحمات شهرداری در آنجا ضربدر صفر خواهد شد، شهرداری باید پاسخگو باشد، خود روگذر نیز مشکوک است و مجوز ترافیکی نداشته است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز ابراز کرد: باید فکری به حال پروژه کنیم، ترافیک حاصل از اینجا به فروزنده نیز تسریع خواهد یافت، زحمات شهرداری ضربدر صفر خواهد شد و مردم لذت استاده از آن را نخواهند چشید.

رشیدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مزید اطلاع شهروندان در خصوص فعالیت شرکت بهره‌برداری باید بگوییم که این تصمیمات را شورا نگرفته بلکه یک اساسنامه است که پیش از این ابلاغیه‌ای در این راستا ارسال شده است.

وی گفت: مدیرعامل قطار شهری خودسرانه این شرکت را منحل کرده و اقدامات کارشناسی را کنار گذاشته است، خواهشمندیم شهردار به این موضوع رسیدگی کند.

About Author