حرکت لاک‌پشتی شهرداری تبریز روی اعصاب مردم

تخریب پیاده‌روها برای سنگ‌فرش جدید و طولانی شدن پروسه کار توسط شهرداری تبریز این روزها مردم تبریز را کلافه کرده است.

شکی نیست که با روی کار آمدن یعقوب هوشیار به‌عنوان شهردار تبریز، بسیاری از پروژه‌های عمرانی تکان خورده و حتی پروژه‌های مهم نیمه‌کاره در شهر نیز به پایان رسیدند.

با این‌وجود برخی مشکلات در شهر همچنان پابرجاست و به نظر می‌رسد شهردار تبریز برای به ثمر رساندن برخی کارها تا پیش از اتمام فصل کاری دست به عجله زده و به اصطلاح معروف «با یک دست می‌خواهد چندین هندوانه بردارد.» در حالی‌که از ابتدای تابستان تعمیر و ترمیم پیاده‌روهای سطح شهر آغاز شده اما طولانی شدن زمان انجام این کار روی اعصاب مردم رفته است.

به عنوان مثال در بهترین فصل گردشگری، سنگ‌فرش کردن پیاده‌روهای مرکز شهر به ویژه اطراف بازار، هفته‌های متوالی طول کشید و این موضوع هم باعث نارضایتی شهروندان شد و هم وجهه خوبی در نظر گردشگران نداشت.

این روزها نیز شهرداری منطقه چهار اقدام به تخریب پیاده‌روها برای سنگ‌فرش جدید کرده‌ است که با وجود گذشت یک ماه از آغاز پروژه، کار نیمه‌تمام باقیمانده و مردم از میان شن و خاک رفت‌وآمد می‌کنند.

از سوی دیگر وعده شهردار تبریز درباره آسفالت خیابان‌ها هم آنگونه که باید و شاید پیش نرفته است و مردم همچنان از وضعیت خیابان‌های تبریز ناراضی هستند.

با توجه به اینکه تبریز در آخرین روزهای فصل کاری قرار دارد باید دید که آیا این وضعیت به زودی سامان پیدا خواهد کرد یا خیر.

About Author