حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترا در حوزه ورزش و جوانان

اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری در حوزه ورزش و جوانان حمایت می کند.
اداره کل ورزش و جوانان استان طی فراخوانی اعلام کرد که در نظر دارد، از پایان نامه های دکتری و کارشناسی ارشد در عناوین مرتبط با دو حوزه ورزش و جوانان، به صورت محدود و با در نظرگرفتن این مهم که مساله طرح شده چه میزان از مشکلات و دغدغه های استان را در هر دو بخش ورزش و جوانان مرتفع خواهد نمود، حمایت مالی به عمل آورد.لذا دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، معاونت امور ورزشی مراجعه کنند.
موضوع پایان نامه ها باید در راستای اولویت ها و نیاز های پژوهشی اداره کل ورزش و جوانان باشد.
جامعه آماری مورد استفاده در پیشنهاده ها باید صرفا مختص به استان البرز باشد و نتایج حاصله مرتبط با مسائل جامعه ورزش و جوانان باشد. پایان نامه ها و رساله های دکتری می بایست تا پایان سال ۱۴۰۰ دفاع شده باشند یا شوند.
متقاضیان می بایست پروپزال تصویب شده در دانشگاه را ، جهت ثبت مکتوب و اجرای فرآیند به همراه مکاتبه درخواستی ، در دبیرخانه اداره کل ورزش و جوانان استان البرز ثبت کنند .
متقاضی باید از محل تحصیل خود نامه ای مبنی بر بلامانع بودن دریافت کمک مالی و بهره مندی وزارت ورزش و جوانان از نتایج پایان نامه ارائه نماید. متقاضی نباید از حمایت مالی دیگر سازمان ها و دستگاههای دولتی و عمومی که به نوعی از بودجه های دولتی استفاده می نمایند ، برخوردار شود.
آخرین مهلت ارائه تقاضا ۱۵ / ۱۱ / ۱۴۰۰ بوده و با توجه به محدود بودن اعتبارات ، اولویت با پروپزال هایی است که درخواست حمایت مالی آن زودتر از دبیرخانه اداره کل شماره ثبت دریافت و ارتباط موضوعی بیشتری داشته باشد.

About Author