حمله پهپادی جدید به تاسیسات وزارت دفاع در اصفهان

یک ریزپرنده به مجتمع امیرالمومنین (ع) وزارت دفاع حمله کرد. خبرگزاری ها نوشته اند که “شب گذشته مجتمع امیرالمومنین(ع) وزارت دفاع در اصفهان هدف حمله ناکام یک ریزپرنده قرار گرفت و توسط سامانه‌های دفاعی سرنگون شد.”

شب گذشته (سه شنبه شب) مجتمع امیرالمومنین (ع) وزارت دفاع در اصفهان هدف حمله یک ریزپرنده قرار گرفت، که گفته شده “در اثر اقدام به موقع پدافندی این ریز پرنده به هدف خود نرسید.”

تسنیم نوشته است: این ریزپرنده هنگام نزدیک شدن به مجتمع وزارت دفاع توسط سامانه‌های دفاعی سرنگون شده است. باتوجه به ناکام بودن این حمله، هیچگونه خسارتی صورت نگرفته است.

ایسنا نوشت: این دومین بار است که مجتمع امیرالمومنین (ع) وزارت دفاع در اصفهان مورد حمله ریز پرنده‌ها قرار می‌گیرد، ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شامگاه هشتم بهمن ماه سال گذشته نیز برخی منابع محلی در استان اصفهان از شنیده‌شدن صدای انفجار در محدوده خیابان «خانه اصفهان» خبر دادند که پیرو آن ساعتی بعد وزارت دفاع و پشتیانی نیرو‌های مسلح با انتشار اطلاعیه‌ای جزئیات بیشتری از این حادثه را بیان و علت آن را «حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده» به یکی از مجتمع‌های کارگاهی این وزارتخانه اعلام کرد که طبق این اطلاعیه با تکیه بر تمهیدات پدافندی، یکی از ریزپرنده‌ها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر نیز در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

وزیر کشور: حمله ریزپرنده در اصفهان را تایید نمی‌کنیم

به نوشته ایرنا، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در این باره که آیا گزارش‌ها درباره حمله ناکام پهپادی به یک مرکز نظامی در اصفهان را تایید می‌کنید، گفت: خیر گزارش مبنی بر ورود ریزپرنده را تایید نمی‌کنیم و نیازمند بررسی است.

About Author