خرید و فروش رای در انتخابات شوراها / چاپ کارت هدیه به نام خود و توزیع بین مردم

سید محمدرضا میرتاج الدینی اظهار داشت: از حضور حماسه آفرین مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری که در شرایط سخت و نگران کننده کرونایی و همچنین شرایط سیاسی آکنده از مخالفت ها و فعالیت رسانه ای سنگین جریان استکباری که فضای منفی علیه انتخابات را در خارج از کشور مدیریت می کردند، تشکر و قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی افراد با مخالفت و انحراف از خط امام راحل و رهبر معظم انقلاب در یک آزمون سیاسی روشن که در آن میلیون ها ایرانی به ندای ولایت لبیک گفته بودند و به وصیت شهیدان و امام راحل عمل می کردند، رفوزه شدند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم ضمن تبریک به مناسبت انتخاب حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب گفت: از پاسخ‌های روشنگرانه وی در اولین کنفرانس مطبوعاتی تشکر کرده و اعلام می‌کنم که نمایندگان مجلس در کنار دولت مردمی و انقلابی وی خواهند بود تا به وعده های داده شده عینیت بخشند.

میرتاج الدینی در تذکری خطاب به وزیر کشور و هیات های نظارت مجلس شورای اسلامی در انتخابات شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: از این انتخابات گزارش های ناگواری به ما می رسد، چرا که در برخی از شهرها ، خرید و فروش رأی فراوانی گزارش شده که بسیار نگران کننده است. این وقاحت به جایی رسیده که برخی کارت هدیه با نام خود چاپ کرده و در میان مردم توزیع می کردند.

وی خاطرنشان کرد: هیات نظارتی که از طرف نمایندگان مجلس و فرمانداری ها انتخاب شدند، نباید در چنین مواردی کمتری تعلل و مسامحه ای کنند خرید و فروش رأی خیانت به آرای مردم است، لذا باید قاطعانه و محکم با متخلفان برخورد شود تا افراد دیگری به خود اجازه چنین کاری ندهند.

About Author