خط کشی‌های سیاسی مانع توسعه مشگین شهر شده است

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: خط کشی‌های سیاسی و زیر سوال بردن انتصاب مدیران توانمند مشگین شهر را از مسیر توسعه دور نگه داشته است.

به گزارش ساقی آذربایجان محمود عباس زاده مشگینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: هرکس باید در حوزه اختیارات خود به وظیفه قانونی خود عمل کند و نماینده مجلس نیز به عنوان مطالبه گر حق و حقوق مردم از ابزار تذکر، سوال و استیضاح استفاده می‌کند و اگر مشکلی حل نشود آن را با مردم در میان می‌گذارد.
وی خاطرنشان کرد: متأسفانه در مشگین شهر عده‌ای با خط کشی سیاسی موضوع مدیر بومی و غیربومی را مطرح می‌کنند در حالی که چنین موضوعی در سرزمین اسلامی و شیعه بی معناست و هرکس توانمندی دارد باید از ظرفیت او استفاده کرد تا وحدت و همگرایی در جامعه تقویت شود.
نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ما در استان با توصیه‌های نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل سعی داریم تا مدیران کارآمد و شایسته بکارگیری شود و مشگین شهر از این وضعیت عقب ماندگی نجات یابد.
عباس زاده مشگینی گفت: بنده همواره گفته ام مشگین شهر دیار ظرفیت‌های پنهان و محرومیت‌های آشکار است که متأسفانه این ظرفیت‌ها به خوبی احیا نشده و ما شاهد محرومیت‌های آشکار و پنهان در این شهرستان هستیم.
وی ادامه داد: چرا برخی از مسئولان استانی مدعی هستند که مشگین شهر نیاز به منطقه آزاد ندارد در حالی که منطقه آزاد مکانیزم توسعه مناطق محروم است تا سرمایه گذاران با مشوق‌هایی که در این منطقه وجود دارد در مناطق محروم همچون مشگین شهر حاضر شوند.
نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه در این استان عده‌ای با کارشکنی دوست ندارند تا گرمی، خلخال، رضی، کلور، هشجین و … از محرومیت خارج شود در حالی که مسئولان باید شبانه روز برای رفع محرومیت این مناطق قدم پیش بگذارند.

About Author