خودروهای موجود در پارکینگ ایران خودرو تبریز فروخته شده است

مدیرعامل ایران خودرو تبریز با بیان اینکه خودروهای موجود در پارکینگ ایران خودرو به دلیل افزایش تولید و کسری قطعات است، گفت: همه خودروهای موجود در پارکینگ جزو تعهدات حوزه فروش بوده و قبلا به صورت پیش فروش فروخته شده است.
به گزارش ساقی آذربایجان، حمید حاجی زاد منصور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزایش تولید خودرو در ایام پایانی سال و همچنین ماندگاری خودرو به علت کسری قطعات و از طرفی توزیع سایر خودروهای گروه صنعتی ایران خودرو به شمالغرب کشور از مبدا سایت تبریز موجب افزایش خودرو در پارکینگ این سایت شده است.
وی گفت: انباشتگی خودرو با توجه به حجم تولید روزانه این شرکت و انتقال به پارکینگ و ماندگاری خودروهای دارای کسری قطعات مربوط است و اطلاق دپوی خودرو به دلیل افزایش قیمت از سوی خودروساز نادرست است.
وی افزود: با توجه به شمارگان تولید خودرو در ایام پایانی سال، ارسال خودرو به مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو به صورت روزانه حتی در روزهای تعطیل نیز به قوت خود ادامه دارد.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز تأکید کرد: پارکینگ ایران خودرو تبریز علاوه بر انتقال خودروهای تولیدشده خود مسئولیت انتقال سایر محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو از مبداء تبریز به شمالغرب کشور(استان های همجوار) را نیز بر عهده دارد.
حاجی زاد منصور افزود: به دلیل وضع قوانین جدید در خصوص شماره گذاری تمام خودروهای صفر در محل کارخانه تعداد زیادی از خودروهای تولیدی منتظر وصول پلاک از مبادی مربوط به پارکینگ می باشند.
وی اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال جاری و با رویکرد مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در حال حاضر تعداد زیادی از خودروها در حال تکمیل شدن و ارسال به مشتریان است.
مدیرعامل ایران خودرو تبریز خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمار خودروهای موجود در پارکینگ به صورت مستمر به نهادهای نظارتی و سازمان صمت ارسال می شود و مفهوم احتکار خودرو در پارکینگ کاملا بی پایه و اساس است.
به گزارش ایرنا، شرکت ایران خودرو تبریز توان تولید روزانه ۴۵۰ دستگاه انواع خودرو از جمله خانواده سمندو سورن را دارد و ظرفیت اسمی این شرکت تولید ۱۳۰ هزار دستگاه خودرو در سال است.
ایران خودرو تبریز در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده و در این مدت افزون بر یک میلیون دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را تاکنون تولید و به بازار هدف عرضه کرده است.

About Author