درخواست ورود مدعی العموم به موضوع اتهام زنی علیه رئیس جمهور!

نماینده تبریز در مجلس ادعای دخالت در ردصلاحیت یک داوطلب انتخابات را مصداق بارز نشر اکاذیب دانست و از دستگاه قضا خواست به عنوان مدعی العموم به موضوع اتهام زنی و شایعه‌پراکنی علیه رئیس‌جمهور ورود کند و موضوع را مورد رسیدگی قرار دهد

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی روز شنبه با اشاره به برخی اتهام زنی‌ها در حوزه مسائل انتخاباتی به رئیس‌جمهور توسط بعضی از اشخاص گفت: فضای عمومی کشور نباید به گونه‌ای باشد که هر کسی به خود اجازه دهد هر اتهامی را بدون ارائه سند و مدرک متوجه شخص اول اجرایی کشور کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از دستگاه قضا خواست به عنوان مدعی العموم به موضوع اتهام زنی و شایعه‌پراکنی علیه رئیس‌جمهور ورود کند و موضوع را مورد رسیدگی قرار دهد.

میرتاج الدینی افزود: اگر این وضعیت ادامه پیدا کند و هر کس به خود اجازه دهد ادعای کذبی را در فضای مجازی علیه مقامات کشور و یا دیگر اشخاص مطرح کند فضای عمومی کشور دیگر قابل کنترل نخواهد بود و ما شاهد هزینه‌های سنگین این وضعیت خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: سؤال اینجا است که با حجم بالای کارهای اجرایی آیت‌الله رئیسی چه وقت و زمانی برای ورود به کارهای انتخاباتی دارد؟ از سوی دیگر شخصیت و مسلک رئیس‌جمهور به گونه ای نیست که به این مسائل ورود داشته باشد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: این گونه اظهارنظرها مصداق نشر اکاذیب است که در قانون مجازات اسلامی برای آن مجازات پیش بینی شده است.

 

About Author