دستگیری زن کلاهبردار ۹۵ میلیاردی با وعده ازدواج در تبریز

فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری خانمی که به بهانه ازدواج از شهروندان تبریزی ۹۵ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

علی محمدی اظهار داشت: در پی وصول شکایتی از شاکی خصوصی مبنی بر کلاهبرداری از وی با شگرد وعده ازدواج و دریافت وجه به بهانه های مختلف، رسیدگی و کشف پرونده در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری  پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اشرافیت  اطلاعاتی هویت متهم که خانمی ۲۷ ساله بود شناسایی و با تلاش شبانه روزی مأموران پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در حال انجام معامله صوری اموال حاصل از کلاهبرداری دستگیر و به مقر پلیس آگاهی دلالت شد.

فرمانده انتظامی انتظامی استان با بیان اینکه متهمه در فضای مجازی افراد را شناسایی و با وعده ازدواج از آنان به بهانه های مختلف کلاهبرداری می کرد،افزود:در این رابطه ۱۳ نفر شاکی شناسایی شده و ارزش ریالی پرونده های مکشوفه بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال می باشد.

محمدی در پایان از شهروندان درخواست کرد: به منظور پیشگیری از وقوع چنین جرایمی از مراوده با افراد ناشناس پرهیز کرده و اموال و دارایی خود را به هر بهانه در اختیار چنین اشخاصی قرار نداده و هرگونه موارد مشکوک را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

About Author