دستگیری سارق مرکز دندان پزشکی باغستان

اعضای باند ۲ نفره سرقت که پس از آزادی از زندان اقدام به ۳ فقره سرقت مغازه و منزل کرده بودند، توسط پایگاه دوم پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مرکز دندان پزشکی در منطقه باغستان شهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.
بررسی‌های اولیه کارآگاهان بیانگر این بود که سارقان در یک گروه ۲ نفره به وسیله یک دستگاه خودروی سمند در نیمه‌های شب وارد مرکز دندان پزشکی شده و مقداری تجهیزات پزشکی به سرقت برده و متواری شده اند.رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در ادامه ماموران با بررسی دقیق محل وقوع سرقت و بکارگیری اقدامات پلیسی-اطلاعاتی، رد پای یکی از سارقان سابقه دار را که به تازگی از زندان آزاد شده بود را مشاهده و با شناسایی مخفیگاه او در منطقه کمالشهر، نامبرده و برادرش که همدست وی در سرقت‌های بود را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
او با اشاره به کشف مقداری اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان، گفت: سارقان در تحقیقات تکمیلی به سرقت مرکز دندان پزشکی و ۲ فقره سرقت مغازه و منزل اعتراف کردند. به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز متهمان پس از تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.یک مالخر اموال مسروقه در خصوص این پرونده نیز دستگیر شد.

About Author