سارق فنس باغات و ویلا‌های طالقان دستگیر شد

سارق فنس باغات و ویلا‌های خالی از سکنه شهرستان طالقان با تلاش ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شد.
باشگاه خبرنگاران جوان از البرز- سرهنگ سید صالح بذرگری گفت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ مرکزی در حین گشت زنی در حوالی میدان گلینک شهرطالقان به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و برای بررسی موضوع و برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.
ماموران پس از متوقف کردن خودرو با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بررسی خودرو اقدام و در بازرسی اولیه تعداد ۲۰ عدد پایه فنس سرقتی که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی طالقان با اشاره به این که متهم در تحقیقات ماموران به سرقت فنس‌ها از باغات و ویلا‌های خالی از سکنه اعتراف کرد،گفت: در ادامه با بررسی سوابق این سارق، مشخص شد که متهم دارای چندین فقره سابقه سرقت بوده و با توجه به غیربومی بودن نامبرده، چندین مورد تردد مشکوک به شهرستان طالقان از وی ثبت شده است.
سرهنگ بذرگری عنوان کرد: از شهروندان شهرستان طالقان درخواست داریم چنانچه فنس باغات و ویلا‌های آن‌ها در ماه‌های اخیر به سرقت رفته، برای شناسایی سارق به مراکز انتظامی و قضایی مراجع کنند.به گفته فرمانده انتظامی طالقان مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه پلیسی است.

About Author