دستگیری و برخورد بدون اغماض با اراذل و اوباش

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی از برخورد قاطع و بدون اغماض با اراذل و اوباش خبر داد.

بابک محبوب علیلو با اشاره به دستگیری تعدادی از اخلال کنندگان نظم عمومی و آرامش مردم اشاره کرده و اظهار داشت: با اراذل و اوباش و افرادی که با شرارت های خود آسایش مردم را به هم می زنند برخورد قاطع و بدون اغماض می شود.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با اخلال گران امنیت عمومی جز حقوق عامه است، افزود: در چند مرحله اراذل و اوباش در مناطقی از تبریز از جمله سه راه بهشتی، یکه دکان و دیگر مناطق دستگیر شده اند و ورود جدی نسبت به این موضوع شده است.

دادستان عمومی انقلاب مرکز استان تصریح کرد: با ورود جدی دادستانی، فضا برای اخلالگران آسایش مردم ناامن است و دستورات لازم به پلیس برای دستگیری و برخورد قاطع قانونی داده شده است.

وی با تاکید بر جدیت دستگاه قضا برای مقابله با اشرار گفت: به جهت اهمیت و حساسیت آسایش مردم، اراذل و اوباش بعد از محکومیت در دادگاه و صدور حکم، حسب مقررات از ارفاق های قانونی در اجرای مجازات برخوردار نخواهند شد.

محبوب علیلو ضمن توصیه عموم مردم به رعایت قانون گفت: توسعه احساس امنیت در جامعه از برنامه‌های اولویت دار دستگاه قضایی است فلذا پلیس در برخورد با اوباشی که جان و مال مردم را به خطر می اندازند، بسیار قاطعانه و مقتدرانه عمل می شود.

وی با بیان اینکه جرایم خشن در هیچ حالتی قابل تحمل نیست، گفت: هیچ مماشاتی در برخورد با پدیده اراذل و اوباش صورت نخواهد گرفت چرا که همه در مورد تامین امنیت مردم با برخورد با این افراد مسئولیت داریم.

About Author