دستگیری کلاهبردار بیش از ۷ میلیاردی در لرستان

رئیس پلیس آگاهی لرستان از دستگیری کلاهبردار بیش از ۷ میلیاردی در استان خبر داد.

سرهنگ عباس نظری امروز ۲۰ مهرماه، اظهار کرد: فردی متخلف که خود را پزشک معرفی کرده و ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از شخصی کلاهبرداری کرده بود در خرم‌آباد دستگیر شد.

وی تصریح کرد: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی لرستان مبنی بر اینکه  شخصی با به‌کارگیری روش‌های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری است، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی لرستان خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان آگاهی محرز شد فردی با توسل به روش‌های متقلبانه و جهت اقدامات سودجویانه که خود را فردی سرمایه‌دار معرفی کرده و با وعده اخذ اقامت دائم در کشورهای خارجی مبلغ ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از شاکی کلاهبرداری کرده است.

نظری اضافه کرد: در اقدام بعدی مأموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده برای ادامه مراحل قضایی به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان ادامه داد: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در صورت برخورد با این‌گونه موضوعات این است در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

About Author