دولت صنعت فرش را رها کرده است

رئیس کمسیون گردشگری اتاق بازرگانی تبریز گفت: اگر با روش‌های فعلی ادامه دهیم صنعت فرش آذربایجان تا مرحله نابودی پیش خواهد رفت.

احد عظیم زاده، رئیس کمسیون گردشگری اتاق بازرگانی تبریز در پنجمین جلسه این کمسیون عنوان کرد: صنعت فرش در وضعیت مناسبی قرار ندارد و اگر با روش‌های فعلی ادامه دهیم صنعت فرش آذربایجان تا مرحله نابودی پیش خواهد رفت.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز اضافه کرد: باید با برگزاری جلسات کارشناسی و با حضور فعالان و تاجران عرصه فرش و همچنین مسئولین مشکلات صنعت فرش بررسی شود و راهکار‌هاب برون رفتی از وضعیت شناسایی شود.

عظیم زاده با بیان اینکه امروز شاهد خروج عظیم سرمایه از کشور و همچنین تغییر شغل تاجران فرش در تبریز هستیم، افزود: بنده با وجود اینکه فرش برایم سودی ندارد به دلیل تعصب به فرش آذربایجان در این صنعت حضور فعال دارم. اما چرا باید در شرایطی باشیم که صنعت فرش از بین برود و تاجران تغییر شغل دهند.

عظیم زاده، تاجر فرش با بیان اینکه دولت صنعت فرش را رها کرده، افزود: باید فعالین حوزه فرش اتحاد داشته باشند و در خصوص موضوعات مربوط به صنعت فرش هماهنگ عمل کرده و بتوانند مطالبات به حق خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

About Author