دو و میدانی بانوان البرز نیازمند یک سالن سرپوشیده است

نایب رئیس بانوان هیات دو و میدانی استان البرز گفت: نبود امکانات و سالن سرپوشیده دو و میدانی برای بانوان مهمترین دغدغه ورزشکاران خانم در استان البرز است .
زینب سلگی در گفت و گو با ایسنا گفت: به دلیل نبود سالن اختصاصی سرپوشیده برای بانوان، ورزشکاران مجبورهستند در روزهای سرد زمستان در سالن‌های سرپوشیده سطح شهر تمرین کنند .
وی گفت : فقط حدود ۱۵۰ ورزشکار در روزهای فرد در پیست‌های دو و میدانی در دو مجموعه شریعتی و انقلاب کرج تمرین می‌کنند.
سلگی افزود: تعداد این ورزشکاران در نیمه اول سال به دلیل شرایط خوب آب و هوایی نسبت به فصل زمستان در پیست‌های رو باز بیشتر است.
نائب رئیس بانوان هیات دو و میدانی استان البرز با اشاره کسب مقام سومی خانم ملیکا نوروزی در مسابقات آسیایی دو و میدانی رشته پرتاب چکش گفت: دختران البرزی امسال سه کاپ تیمی در رشته صحرانوردی نوجوانان و جوانان و همچنین قهرمان کشوری برای استان البرز به ارمغان آوردند.
وی با اشاره به حضور بیش از ۵۰ ورزشکار حرفه‌ای در شته‌های تحت پوشش دو و میدانی در استان البرز گفت: خانم‌ها ملیکا نوروزی، ملینا اسماعیلی، مانا حسینی و دنیا سرباشی ورزشکارانی هستند که به اردوی تیم ملی جوانان و نوجوانان کشورمان دعوت شدند.
نایب رئیس بانوان هیات دو و میدانی استان البرز اظهار کرد: احداث سالن سر پوشیده دو ومیدانی مهمترین درخواست ورزشکاران از مسؤلین استان البرز است که امیدواریم به این موضوع نگاه ویژه‌ای شود.

About Author