راهداری و شهرداری‌های اردبیل نیازمند تأمین تجهیزات مناسب هستند

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راهداری و شهرداری‌های اردبیل نیازمند تأمین تجهیزات و امکانات مناسب هستند، گفت: وزیر کشور و راه و شهرسازی در بارش اخیر برف شهرهای مختلف استان اردبیل به ویژه خلخال بی‌توجهی محض به این مناطق کردند.
به گزارش ساقی آذربایجان سید غنی نظری در جریان بازدید از عملیات برف‌روبی در اسالم خلخال اظهار کرد: بیش از ۱/۵ متر برف در شهر خلخال و روستاهای اطراف به زمین نشست اما دریغ از مسئولان کشوری که جویای احوال این مناطق باشند در حالی که استان اردبیل همواره مددرسان سایر مناطق آسیب‌دیده سیل، زلزله و برف و کولاک بوده است.
وی تصریح کرد: وزیر کشور و وزارت راه و شهرسازی در تأمین تجهیزات و امکانات برای برف‌روبی این مناطق سردسیر دچار قصور و بی‌توجهی شده و باید در برابر مردم این منطقه پاسخگو باشند.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی به فرسودگی امکانات و ماشین‌آلات راه‌سازی و شهرداری‌ها اشاره کرد و گفت: راهداری و شهرداری‌ها نیازمند تأمین تجهیزات و امکانات مناسب هستند تا ما در وضعیت بحرانی قرار نگرفته و شرایط سخت را بیش از این تجربه نکنیم.
نظری گله‌مندی اهالی جنوب استان را از خدمات‌رسانی ضعیف در حوزه‌های مختلف یادآور شد و افزود: هر چند تلاش راهداران قابل ستایش است اما اینکه محور اسالم – خلخال روزهای متمادی بسته باشد، برای مردم قابل قبول نیست در حالی که بهتر از این می‌توانستیم این شرایط را با همکاری و پشتیبانی مسئولان کشور مدیریت کرده و به وضعیت با ثبات برسانیم.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی ضرورت نوسازی ناوگان امداد و نجات شهرستان خلخال و کوثر را یادآور شد و خاطر نشان کرد: وزیر کشور و راه و شهرسازی باید اقدامات پیشگیرانه را در این زمینه انجام دهند چرا که به نظر می‌رسد در ۲ ماه زمستان ما شرایط سخت بارشی را در پیش داریم و نباید در این حوزه دچار غفلت و یا بی‌توجهی شویم.
نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی افزود: عمرانی معاون دادستان کل و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قول رفع این مشکل را دادند و به زودی این موضوع حل و ۱۰ واگن متروکه با ناوگان حمل و نقل ریلی کشور اضافه خواهد شد و امیدواریم که در مسیر ریلی شهرستان ارومیه مورد استفاده قرار گیرد.

About Author