راه‌اندازی سایت آنلاین معرفی و فروش محصولات صنایع‌دستی

مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از راه‌اندازی سایت آنلاین معرفی و فروش محصولات صنایع‌دستی با هدف حمایت هرچه بیشتر از هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی خبر داد.
نمایشگاه معرفی دستاوردهای مراکز بسیج ادارات، نهادها، وزارتخانه و دستگاه‌های مختلف دولتی در دوران کرونا، صبح امروز چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ در محل مصلی دانشگاه تهران برپا شد.
در این نمایشگاه که با سخنرانی سردار رمضان‌علی شریف سخنگوی سپاه پاسداران آغاز به کار کرد، دستگاه‌های مختلف با برپایی غرفه به معرفی خدمات، فعالیت‌ها و دستاوردهای این مرکز در دوران کرونا پرداختند و بر ضرورت تداوم خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم تأکید کردند.
مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز با مشارکت در این نمایشگاه به معرفی خدمات و فعالیت‌های خود به اقشار مختلف در دوران کرونا پرداخت و سرهنگ علیرضا مسافر رئیس این مرکز از راه‌اندازی سایت آنلاین معرفی و فروش محصولات صنایع‌دستی با هدف حمایت هرچه بیشتر از هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی خبر داد.
او گفت: در این سایت که به زودی راه‌اندازی خواهد شد، محصولات هنرمندانی که برای فروش محصولات خود دچار مشکل شده‌اند، به علاقه‌مندان معرفی می‌شود و از این طریق به فروش می‌رسد؛ ضمن این که مرکز بسیج وزارتخانه در نظر دارد با تامین مواد اولیه برای هنرمندان صنایع‌دستی به تولید محصولات آن‌ها کمک کند.
سرهنگ مسافر اضافه کرد: این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال این هستیم که ۳۰ نقطه از شهر تهران و نیز نقاطی در تمام استان‌های کشور (در هر استان دو نقطه) به‌منظور معرفی و فروش محصولات صنایع‌دستی درنظر گرفته تا با راه‌اندازی این مراکز هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی بتوانند محصولات خود را راحت‌تر به فروش برسانند.مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص خدمات‌رسانی به عموم مردم، افراد نیازمند و بیماران کرونایی، فعالیت‌های خود را آغاز کرد که راه‌اندازی قرارگاه معیشتی، اسکان بیماران کرونایی در هتل‌ها و مراکز اقامتی، دریافت خون از داوطلبان با کمک مرکز انتقال خون، انجام تست رایگان و غربال‌گری، ویزیت رایگان کارکنان وزارتخانه، انجام پنج مرحله رزمایش کمک مؤمنانه از جمله این موارد بوده است.
سرهنگ مسافر خاطرنشان کرد: تولید و توزیع ماسک، ضدعفونی کردن اماکن مختلف، اهدای بسته‌های معیشتی، تولید انواع محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده بخش دیگری از فعالیت‌های مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دوران کرونا به حساب می‌آید.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ادامه داد هم چنین در ادامه انجام رزمایش کمک‌های مؤمنانه که به همت این مرکز برگزار شده است، مرحله ششم و هفتم این رزمایش همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس آغاز خواهد شد.

About Author