راه‌اندازی سیستم مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری در اردبیل

معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، شهرستان اردبیل به زودی مجهز به سیستم مکانیزه کنترل ترافیک شهری می‌شود.
به گزارش ساقی آذربایجان، به نقل از دادگستری استان، جلال آفاقی، معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل اظهار داشت: با پیگیری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان و به منظور ارتقاء رفاه و آسایش عمومی، شهرستان اردبیل به زودی مجهز به سیستم مکانیزه کنترل ترافیک شهری می‌شود.
معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل افزود: به منظور اطلاع از آخرین اقدامات نهاد‌های ذی‌ربط در تجهیز و راه‌اندازی سیستم مانیتورینگ، جلسه‌ای با حضور مسئولین دستگاه‌های ذیربط و اعضایی از شورای ترافیک استان اردبیل، درمحل دادگستری کل استان برگزار شد.
معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل، با تاکید بر ارتقاء نظم و آسایش و رفاه عمومی و کاهش ترافیک و هزینه‌های ناشی از آن درسطح شهر، خواستار تکمیل و راه‌اندازی سریع سیستم مانیتورینگ کنترل ترافیک در اردبیل شد.
آفاقی با اشاره به پیگیری‌های موضوع از مدت‌ها قبل توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری به منظور پیشگیری از تخلفات و آسیب‌ها و جرایم ناشی از بی نظمی و ترافیک و نابسامانی در این خصوص، راه‌اندازی این سامانه هوشمند را در افزایش رضایتمندی و آسایش شهروندان اردبیلی بسیار موثر خواند.
به گفته معاون رئیس کل دادگستری استان اردبیل، ساماندهی میوه فروشی‌های سیار و ایجاد پارک سوار برای خودرو‌های سواری مسافربری بین شهری و افزایش پارکینگ عمومی درسطح شهر و تعیین تکلیف سریع مجتمع‌های پزشکان از محل‌های شلوغ و پرتردد و نامناسب شهر را خواستار شد.

 

About Author