راه‌اندازی ۶ واحد بزرگ صنعتی با اشتغال ۶۰۰ نفر در زنجان

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در ایام دهه فجر ۶ واحد بزرگ صنعتی با اشتغالزایی ۶۰۰ نفر در سطح استان راه اندازی می گردد.
به گزارش ساقی آذربایجان ناصر فغفوری، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اظهار داشت: سرمایه گذاری صورت گرفته برای این واحدها بالغ بر یک هزار و ۶۸۲ میلیارد تومان است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تفکیک شهرستانی واحدهای آماده افتتاح تصریح کرد: ۳ واحد در شهرستان زنجان، ۲ واحد در شهرستان خرمدره و یک واحد در شهرستان ابهر آماده افتتاح در این ایام است.
وی عنوان کرد: واحد تولید انواع پودر شوینده با ظرفیت ۸۰ هزار تن و اشتغالزایی ۱۶۰ نفر آماده راه‌اندازی توسط مقامات ملی و استانی است.
فغفوری اظهار داشت : واحد تولید پرمنگنات پتاسیم یکی دیگر از واحدهای بزرگ آماده افتتاح در دهه فجر در استان است که با سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی برای ۱۰۰ نفر را در استان فراهم می‌کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطر نشان ساخت: واحدهای تولید انواع دارو، بیسکوییت، تولید و چاپ کارتن و واحد رنگرزی از نوع طنابی از جمله سایر واحدهای آماده راه‌اندازی در ایام مبارک دهه فجر به شمار می‌روند.

About Author