راه اندازی اولین دستگاه ضرب پلاک خودرو در استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت: دستگاه ضرب پلاک خودرو برای اولین بار در سطح استان نصب و راه اندازی می‌شود.
به گزارش ساقی آذربایجان سید حامد عاملی گفت: با هماهنگی و پیگیری‌های نیروی انتظامی استان دستگاه مورد نظر خریداری شده و تا پایان فروردین ماه این دستگاه با ظرفیت حداقل ضرب ۱۰۰ پلاک در داخل این مجموعه نصب و راه اندازی می‌شود.
استاندار اردبیل در بازدید از محل پلاک گذاری اردبیل گفت: شعبات پلاک گذاری شهرستان پارس آباد مغان و مشکین شهر تا پایان فروردین ماه راه اندازی می‌شود تا شاهد کاهش ۳۰درصدی تراکم جمعیت در محل پلاک گذاری خودرو در اردبیل باشیم.
عاملی می‌گوید: قبل از این ضرب پلاک طی روند طولانی از مرکز ارسال می‌شد که با راه اندازی این دستگاه تقریبا استان در زمینه پلاک گذاری خودکفا خواهد شد.
او از عوامل انتظامی خواست نسبت به راه اندازی کار مردم و کاهش بروکراسی اداری در محل ساختمان پلاک گذاری تلاش کرده و کسانی که از شهرستان‌های دیگر برای نصب پلاک مراجعه می‌کنند باید با کمترین معطلی کارشان راه بیافتد.
استاندار اردبیل با پیشنهاد اینکه انجام کار‌های اداری بصورت اینترنتی انجام شود گفت: اگر کار‌های اداری و مراحل ثبت پلاک بصورت اینترنتی صورت گیرد تجمع مردم در محل پلاک گذاری به نصف تقلیل می‌یابد.
در این بازدید دو باجه به ۷ باجه ثبت و بررسی پلاک خودرو‌های سنگین و سبک ساختمان پلاک گذاری اضافه شد تا شاهد کاهش تجمع مراجعه کنندگان در این محل باشیم.
استاندار اردبیل همچنین به همراه فرمانده نیروی انتظامی استان از بخش‌های دیگر این مجموعه انبار، محل نصب دستگاه ضرب پلاک و محوطه پارک خودرو‌ها بازدید کرد.

About Author