راه اندازی پارک خانواده در شورابیل

شهردار اردبیل از احداث پارک خانواده در مجتمع تفریحی، توریستی شورابیل اردبیل خبر داد.
به گزارش ساقی آذربایجان،محمود صفری در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: برای ساماندهی نیروی انسانی در فضای سبز اقدامات قانونی را انجام دادیم تا در هر پنج منطقه شهرداری اردبیل نیروهای مورد نیاز در این بخش به کارگیری شده و از انباشت نیرو در بخش فضای سبز جلوگیری شود.
وی تصریح کرد: با توجه به فصل کاری و انجام عملیات چمن‌زنی و آبیاری، جذب نیرو انجام شده که عمدتا مربوط به نیروهای با سابقه سال‌های گذشته است ولی با ساماندهی در این بخش تکلیف ۷۰۰ نفر نیروی فعال در فضای سبز مشخص شده است.
شهردار اردبیل به ساماندهی نیروی انسانی و بازنشستگی ۱۱۰ نفر در چند ماه گذشته اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما بر این است تا از نیروهای موجود در شهرداری به صورت تخصصی و در حوزه‌های خود استفاده کرده و کارآرایی و بهره‌وری بیشتر نیروی انسانی را شاهد باشیم.
صفری به احداث پارک خانواده و تدارک برنامه‌های تشویقی برای خانواده‌ها با هدف حضور در این پارک اشاره کرد و افزود: ‌در کنار غرس نهال برای زوجین، خانواده‌های دارای فرزند چهارم در این پارک می‌توانند غرس نهال کرده و هدیه یک میلیون تومانی را نیز از شهرداری دریافت کنند.
وی از پرداخت پنج میلیون تومان تشویقی و پاداش برای زوجینی خبر داد که با انصراف از طلاق به زندگی خود بازگشته و حرکت جدیدی را در تشکیل خانواده انجام می‌دهند.
صفری به اجرای المان نفس در یکی از میادین شهر اشاره کرد و ادامه داد: با پیگیری انجمن اهدای عضو و فراخوان جدیدی که انجام می‌دهیم طراحی جدید در این المان را شاهد خواهیم بود.
وی در مورد المان میدان وحدت نیز خاطرنشان کرد: از روز اولی که در شهرداری فعالیت خود را آغاز کردم، پیگیر تکمیل این المان در میدان وحدت اردبیل بوده و در مقاطع مختلف تاکنون ۱٫۵ میلیارد تومان منابع مالی به پیمانکار پرداخت شده است.
صفری کندی اجرای این پروژه را به دلیل پیچیدگی پروژه و سنگ کاری در فضای بیضی شکل المان میدان وحدت اعلام کرد و گفت: امیدواریم هر چه سریعتر این المان و زیباسازی آن به سرانجام رسیده و شاهد بهره‌برداری از این المان باشیم.

 

 

About Author