رزمندگان دوران دفاع مقدس در جهاد تبیین نقش ایفا کنند

به گزارش  ساقی آذربایجان، جابر ابوالفتح زاده صبح امروز دوشنبه در مراسم تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس در تبریز گفت: وجود رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در تشکیلات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان غنیمت است و حضورشان، عطر و رنگ شهادت، ایثار و رشادت را به این نهاد می‌دهد.

وی ادامه داد: این که به رغم همه گرفتاری‌های عمدتاً اقتصادی، گذر زمان و یا وقوع حوادث نو به نو، نباید اهداف و آرمان‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس را فراموش کنیم، یک شعار نیست بلکه اعتقادی است که قلبی به آن باور داریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی ادامه داد: شاید در عملیات‌های دوران دفاع مقدس حضور نداشتیم اما آن فضا و آن زمان را درک کرده ایم و بر همین مبنا اجازه نداریم رشادت‌ها، فداکاری‌ها و صحنه‌های سخت ولی باشکوهی مانند بدرقه فرزند توسط مادر به جبهه‌های جنگ تحمیلی را فراموش کنیم.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه آن روزها و آرمان‌های شهدا نباید فراموش شود، بلکه ضرورت دارد با جدّی گرفتن امر روایتگری، در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص «جهاد تبیین» حرکت کنیم.

ابوالفتح زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع امنیت تبریز «حسین اوجاقی»، سخنرانی زینب وار و باصلابت مادر این شهید والامقام در روز تشییع پیکر مطهر فرزند شهیدش را تحسین برانگیز و روحیه بخش توصیف کرد.

About Author