رسانه بزرگترین ابزار برای اقناع افکار عمومی است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز جامعه ما در مسائل مختلف به اقناع سازی نیاز دارد و رسانه بزرگترین ابزار برای اقناع افکار عمومی است.
به گزارش ساقی آذربایجان، سردار اصغر عباسقلیزاده در دیدار با شورای سیاستگذاری بسیج رسانه گفت: امروز جامعه ما در مسائل مختلف به اقناع سازی نیاز دارد و رسانه بزرگترین ابزار برای اقناع افکار عمومی است.
فرمانده سپاه عاشورا افزود: رسانه نباید انفعالی عمل کند. انفعال رسانه در واقع میدان دادن به رسانه‌های معاند خواهد بود. از این رو رسانه‌های استان برای تقویت وحدت ملی، افزایش امید و همچنین پیگیری مطالبات مردم باید نقش خود را به بهترین شکل ایفا کند.
سردار عباسقلیزاده با ابراز رضایت از مشی رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های برخط استان گفت: رسانه‌های استان همواره همراه و همگام با سیاست‌های کلی نظام و انقلاب بوده‌اند.
وی اصحاب رسانه را به هوشمندی و عدم خودسانسوری توصیه کرده و گفت: در مقابل دشمنی که به کمتر از نابودی نظام و کشور راضی نمی‌شود، باید مسئولانه و از موضع فعال با حوادث و رویدادها مواجه شوید.
وی با تاکید بر ضرورت تقویت رسانه و تولید محتوا گفت: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی استان باید ذائقه مخاطب را بشناسند و هدفمند عمل کنند.
سردار عباسقلیزاده با اشاره به ایام شهادت سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم نفوذ و تأثیر عجیبی در بین رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت داشت. به زبان عربی کاملاً مسلط بود و بشدت مسائل امنیتی را رعایت می‌کرد. کاملاً مورد احترام فرماندهان روسی و سوری بود. اعجاز درایت و شجاعت سردار سلیمانی موجب پیشرفت مقاومت و عقب زدن دشمن در همه جبهه‌های درگیری شد.

About Author