رفع تصرف ۱۰۰۰ هکتار از اراضی ملی در آذربایجان‌شرقی

معاون قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی از رفع تصرف یک هزار هکتار از اراضی دولتی استان و اعاده این اراضی به بیت‌المال با ورود دستگاه قضا خبر داد

امان الله فیض‌اللهی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب اظهار کرد: طی یک سال گذشته بالغ بر یک هزار هکتار از اراضی دولت با شکایت اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل منابع طبیعی استان از معترضین بازپس گرفته و به دولت استرداد شده است که ارزش ریالی آن بالغ بر ۸ هزار میلیارد تومان است.

وی، با تأکید بر اینکه کارکنان این دستگاه باید حفظ حرمت مردم، احترام به حقوق شهروندی و بردباری در حین اجرای قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ افزود: یکی از سیاست‌های دستگاه قضا برگزاری ملاقات های عمومی و نشست های مردمی در مساجد به منظور استماع مشکلات آنان و رسیدگی به مشکلات آنها است.

فیض‌اللهی با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری بنام مهار تورم و رشد تولید تصریح کرد: با تلاش و پیگیری های دستگاه قضایی سال گذشته ۵۲۸ واحد تولیدی تعطیل و ورشکسته که ۶۲ مورد آن مربوط به استان آذربایجان شرقی بود، به مدار تولید بازگشتند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی همچنین خاطرنشان کرد: بیشترین نارضایتی در قوه قضائیه از صدور رأی نیست بلکه از نحوه برخوردهاست که همکاران قضایی باید روحیه خدمتگزاری به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

گزارش فارس حاکی است در ادامه این آیین ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات رسول بکتاشی مطلق و محمد جلیلی، مهدی محمدزاده و هادی شهابی به ترتیب به عنوان رئیس جدید دادگستری ودادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب معرفی و مشغول به کار شدند.

About Author