رهبر فرزانه انقلاب موهبتی عظیم از جانب خداوند است

به گزارش ساقی آذربایجان و به مناسبت سالگرد ارتحال بنیان گذار و معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه استان شهید پرور آذربایجان غربی بیانیه ای صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خرداد، یادآور نامی بزرگ در تاریخ معاصر جهان بشریت است. چهارده و پانزده خرداد ، تجلی پیوند تاریخی و اوج پیدایی دلبستگی ناگسستنی میان امام و امت و نشانی آشکار از پیروی، فرمانبرداری و دلدادگی راستین ملت از ولایت است، که این خود یکی از رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و بقاء نظام اسلامی در طول تاریخ معاصر بوده است.

آری. به درستی یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و احیاگر اسلام ناب محمدی صلی‌الله‌علیه‌وآله در سالروز ارتحالش با یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد که سرآغاز مکتب فکری، سیاسی و اجتماعی ملت ایران و نشانه پیوند معنوی مردم با آرمانهای الهی امام راحل و فداکاری و جان فشانی برای حفظ اسلام و برچیده شدن سلطه طاغوتیان و نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی می باشد، مقارن گشته است.

اکنون و درآستانه سی وسومین سالگرد عروج ملکوتی حضرت روح الله (ره)، عاشقانش در جای جای میهن اسلامی ضمن تأسی به آرمان های الهی و اقتدا به سیره ولایی وی، با بزرگداشت یاد و خاطره آن مرد بزرگ، عشق و ارادت خود را به وی به نمایش می گذارند. بی شک عزت و اعتلای امروز ایران اسلامی به رهبری جانشین برحق امام خمینی ( ره ) حضرت آیت ا… خامنه ای ( مدظله العالی )، ثمره اقتدای مردم ایران به مکتب اسلام و سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی است که فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد.

جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه همیشه در صحنه استان آذربایجان غربی در آستانه سالروز پرواز ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، عزادار است و از طرف دیگر آرمانهای ایشان و رهبر فرزانه انقلاب را که موهبتی عظیم از جانب خداوند متعال و کریم است سرلوحه خود دارد. لذا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن یار سفر کرده از عموم مردم قدر شناس استان آذربایجان غربی تقاضا دارد بر اصول و ارزش‌های بنیان نهاده شده توسط آن بزرگمرد تاریخ ایران و دفاع از حقوق مظلومان و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی تأکید و پافشاری نمایند تا باری دیگر همراه با ملت مسلمان ایران ، با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق نماییم.

ولی رستملو

دبیر جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه در استان آذربایجان غربی

About Author