زمان مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شد

دومین مرحله از رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان ۲۱ بهمن میان نفرات سوم مشترک و کاراته کای انتخاب شده از سوی کادرفنی برگزار می شود.
به گزارش مهر، سرمربی تیم ملی بانوان با اعلام این خبر گفت: با پایان مسابقات قهرمانی کشور که حکم مرحله اول انتخابی تیم ملی را داشت، در هر وزن ۵ کاراته کا معرفی شدند. این کاراته کاها شامل نفرات اول، دوم، سوم مشترک و یک ورزشکار به انتخاب کادر فنی تیم ملی هستند.
فرخناز ارباب که با روابط عمومی فدراسیون کاراته گفتگو می‌کرد افزود: دومین مرحله از رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۱ بهمن میان نفرات سوم مشترک و کاراته کای انتخاب شده از سوی کادر فنی (در مجموع ۳ ورزشکار) برگزار می‌شود تا در نهایت یک کاراته کا به مرحله بعدی انتخابی راه پیدا کند.
وی ادامه داد: در انتخابی سوم بانوان، در هر وزن ۴ کاراته کا حضور خواهند داشت. این افراد شامل ملی پوش ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۱، نفرات اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور و کاراته کای برگزیده از دومین مرحله انتخابی خواهند بود. طبق برنامه ریزی صورت گرفته آنها سه هفته در تاریخ‌های ۶، ۱۳ و ۱۸ اسفند به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مبارزه می‌کنند تا در نهایت در هر وزن ۳ کاراته به عضویت تیم ملی درآید.
سرمربی تیم ملی کاراته بانوان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین اردوی تیم ملی بانوان از ۱۹ تا ۲۵ اسفندماه در تهران تشکیل می‌شود تا ورزشکاران آماده حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان اولین رویداد مهم پیش روی کاراته ایران شوند. بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی هانگژو دیگر مسابقاتی هستند که نفرات اعزامی آن از میان کاراته کاهای حاضر در اردوی تیم ملی انتخاب می‌شوند.

About Author