زمینه برای صادرات محصولات البرز به ارمنستان فراهم می شود

استاندار البرز اعلام کرد: طبق یک تفاهم نامه با سفارت ایران در ارمنستان ، زمینه برای صادرات محصولات صنایع استان البرز به کشور ارمنستان فراهم می شود.
«مجتبی عبداللهی» در دیدار با سفیر ایران در ارمنستان اظهار داشت : ضرورت دارد طی انعقاد تفاهم نامه ای، موضوعات را مشخص کنیم و ۲ طرف با ابلاغ شرح تفاهم، به دنبال نیل به اهداف در حوزه های مختلف باشند. ارمنستان به عنوان پل ارتباطی با کشورهای اوراسیا نقش موثری در عرضه محصولات ایرانی ایفا خواهد کرد.
استاندار البرز خاطرنشان کرد: سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در البرز مستقر است که از این تعداد ۱۵۰ واحد آنها شاخص ملی هستند.
عبداللهی گفت: این استان قطب تولید مواد غذایی، دارو و قطعات خودرو است و می تواند در راستای صادرات مواد غذایی فعالیت های گسترده ای داشته باشد .
وی افزود: البرز، فرودگاه مسافری و باری پیام از ظرفیت بزرگ استان البرز برای حمل و نقل کالا محسوب می شود.
استاندار البرز گفت: ضرورت دارد نشست های تخصصی و کارگروه های عملیاتی برای رایزنی در خصوص همکاری های بیشتر بین البرز و ارمنستان در دستور کار قرار گیرد.
عبداللهی اظهار داشت: ضرورت دارد طی انعقاد تفاهم نامه ای، موضوعات را مشخص کنیم و ۲ طرف با ابلاغ شرح تفاهم، به دنبال نیل به اهداف در حوزه های مختلف باشند.

About Author