زمینی برای احداث مسکن خبرنگاران وجود ندارد

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: به منظور احداث مسکن برای خبرنگاران قرار بود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینی برای این پروژه اختصاص دهد که این امر محقق نشده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سعید شاهین فر امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: برای احداث مسکن خبرنگاران باید زمین مورد نیاز از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار دهد که هنوز این امر محقق نشده است.
شاهین فر، با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از طریق فروش املاک مازاد باید این زمین را در اختیار اداره کل راه و شهرسازی قرار می‌داد اما بنابر اعلام این اداره کل زمین مازادی وجود ندارد.
وی، افزود: خبرنگاران می‌توانند با ثبت‌نام در طرح جهش تولید مسکن همانند سایر اقشار با همان ضوابط و دستورالعمل‌ها صاحب خانه شوند.
معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز سامانه ثبت‌نام طرح جهش تولید مسکن بسته نشده است، افزود: خبرنگاران می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.
شاهین‌فر، در پایان اضافه کرد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌بایست یکی از زمین‌های مازاد خود را به امر احداث مسکن اختصاص می‌داد که با طرح شدن در کمیسیون ماده ۵ و با تغییر کاربری، پروژه مسکن خبرنگاران احداث می‌شد که تا کنون این موضوع محقق نشده است.

About Author