زنجان جزو استان‌های پیشرو در زمینه واکسیناسیون کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه زنجان جزو استان‌های پیشرو در زمینه واکسیناسیون کرونا است،گفت: طی روزهای آینده تزریق واکسن در استان شتاب می‌گیرد.
به گزارش ساقی آذربایجان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان خدابخش مرادی نافچی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در محل استانداری زنجان، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان رو به کاهش است.
وی اظهار کرد: بر این اساس فرمانداران تابعه استان به صورت هفتگی جلسات ستاد مدیریت کرونا را برگزار کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان بر لزوم ایجاد مراکز واکسیناسیون در استان زنجان تاکید کرد و گفت: روند بستری‌های کرونایی استان متوقف شده و شیب به سمت افزایشی شدن است.
نافچی با بیان اینکه در زمان حاضر در چهار شهرستان خدابنده، خرمدره، ابهر و زنجان کرونا روند افزایشی بوده است، تاکید کرد: کارمندان دولت نسبت به واکسیناسیون کامل اهتمام داشته باشد و مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در این خصوص رصد کنند تا نسبت به شناسایی افراد باقیمانده با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقدام لازم را انجام دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان خدابخش مرادی نافچی ابراز داشت: در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نباید عجله به خرج داد و سلامت مردم، دانش آموزان و دانشجویان یک اولویت است.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را اولویت خود قرار دهند.
مرادی نافچی افزود: زنجان جزو استان‌های پیشرو در زمینه واکسیناسیون کرونا است و طی روزهای آینده تزریق واکسن در استان شتاب می‌گیرد و تکمیل واکسیناسیون تمام افراد واجد شرایط از جمله این اولویت‌ها است.

About Author