مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: براساس نماگرهایی که تولید و مصرف گاز را نشان می دهند، مصرف گاز از تولید آن بیشتر شده است.
مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: براساس نماگرهایی که تولید و مصرف گاز را نشان میدهند، مصرف گاز از تولید آن بیشتر شده است.
بر این اساس ۸۱۴ میلیون مترمکعب تولید گاز بوده و مجموع مصارف ما ۸۲۰ میلیون مترمکعب بوده است که از این میزان تولید حدود ۷۰ درصد آن در بخش خانگی و تجاری مصرف میشود و اگر چه تأمین گاز بخش خانگی و تجاری در اولویت قرار دارد، اما این مسئله به قیمت کم شدن سهم صنایع عمده و نیروگاهها است؛ موضوعی که تبعات اقتصادی زیادی برای کشور دارد.
پست های مرتبط
قیمت نان تا ۱۰۰ درصد گران شد
سقف افزایش اجارهبها اعلام شد
شستا؛ تورم هلدینگهای تو در تو!