زیرساخت شهرک‌های صنعتی اردبیل برای سرمایه‌گذاران آماده می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت:زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاران در شهرک های صنعتی استان با هدف اشتغال و رونق تولید تامین می‌شود.
به گزارش ساقی آذربایجان،محمد اهلی در جریان بازدید از ناحیه صنعتی نیر گفت: شهرک‌های صنعتی عاملی مهم در جهت توسعه صنعت استان محسوب می‌شود و نبود حمایت مالی سبب کمبود زیرساخت‌ها و در نتیجه فرار سرمایه‌گذاران از استان خواهد شد.
وی اظهار کرد: بر این اساس برنامه‌ریزی راهبردی برای رشد و توسعه شهرک‌های صنعتی از ضرورت‌های توسعه صنعت استان به شمار می آید و توسعه صنعتی نیز زمینه ساز رشد همه جانبه خواهد شد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: صنعت این استان از ظرفیت بسیار بالایی برای توسعه صنعتی برخوردار است و دستیابی به این رشد با احداث شهرک‌های صنعتی جدید به عنوان راهکاری مناسب در جهت دستیابی به جهش سریع صنعت محسوب می‌شود.
وی اظهار کرد: مسئولان ارشد استان نگاه ویژه ای به توسعه شهرک‌های صنعتی دارند که امیدواریم با همراهی و مساعدت سازمان ها و اداره‌های مربوطه و خدمت‌رسان نسبت به ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی جدید موفق‌تر عمل کنیم.
اهلی یادآور شد: این شرکت از هیچ کوششی برای تامین زیرساخت ها در شهرک های صنعتی دریغ نخواهد کرد و توسعه زیرساخت‌ها نیز متناسب با جذب سرمایه گذاران در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ، ایجاد شهرک صنعتی جدید در شهرستان گرمی را ضروری دانست و گفت: به همین منظور به دنبال مکان‌یابی و تمک زمین در این شهرستان هستیم.
اهلی افزود: در حال حاضر سه شهرک و ناحیه صنعتی در شهرستان گرمی وجود دارد که در ۲ شهرک گرمی و ناحیه شکرآب، زمین قابل واگذاری به سرمایه‌گذاران به پایان رسیده است و با توجه به مخالفت اهالی موران، امکان آماده سازی زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی این بخش از شهرستان امکان‌پذیر نمی‌باشد.
وی ادامه داد: در سالیان اخیر حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی استان از رشد فزاینده‌ای برخوردار بوده به نحوی که این موضوع در شهرستان گرمی کاملاً مشهود است.
استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

About Author