سفیر انگلیس در آذربایجان پرچم همجنس‌بازان را در باکو برافراشت!

دولت علیف سال‌هاست برافراشتن پرچم عزای اباعبدالله(ع) در معابر عمومی و مساجد را ممنوع کرده است و این درحالیست که سفیر انگلیس در این کشور، پرچم همجنس بازان را به اهتزاز در می‌آورد!

فرگوس اولد، سفیر انگلیس (بریتانیا و ایرلند شمالی) در آذربایجان، در صفحه توئیتر خود این تصویر را همرسانی کرده و مطالبی سخیف در رثای لزوم حمایت از این عمل شیطانی و محکومیت خشونت علیه آن‌ها نوشت.

شایان ذکر است، همه ساله در روز جهانی موسوم به مبارزه با همجنس‌گرا هراسی، دوجنس‌هراسی و ترنس‌هراسی، سفارت این کشور این پرچم منحوس را برافراشته و تصاویر آن‌ را به اشتراک می‌گذارد؛ جالب اینجاست که رسانه‌های رسمی جمهوری آذربایجان نیز این اقدام را پوشش رسانه‌ای داده‌اند.

پرواضح است، این اقدام در کشوری که بیش از ۸۵ درصد آن‌را شیعیان تشکیل می‌دهد در جهت تحقق سیاست‌های ترویج همجنس‌بازی با مشارکت حاکمیت آذربایجان دنبال می‌شود؛ اقدامات مشابهی نیز در طول این سال‌ها از جمله مراسم یوروویژن بود که به اعتراض اهالی باکو و دستگیری بسیاری از دینداران منجر شد.

نکته تاسف‌بار ماجرا آن‌جاست که دولت علیف سال‌هاست برافراشتن پرچم عزای اباعبدالله(ع) در معابر عمومی و مساجد را ممنوع کرده است.

About Author