سنت ۳۰ ساله آقای همیشه رئیس!

به گزارش ساقی آذربایجان، روزهای اخیر صحبت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در دیدار با پیشکسوتان فوتبال شهرستان اهر منتشر شد.

حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان در این دیدار نسبت به عملکرد جواد ششگلانی رئیس فعلی هیئت فوتبال آذربایجان‌شرقی و برخی روسای هیات فوتبال شهرستان های استان انتقاداتی داشته و این عملکرد را کم‌کاری دانسته است.

این خبر در اکثر رسانه‌های محلی استان منتشر شد اما جالب‌ترین نکته، واکنش مخاطبان نسبت به انتقاد ستوده‌نژاد از عملکرد ششگلانی بوده است.

خیلی از کاربران در فضای مجازی، مطالبی تند علیه رئیس هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی عنوان کردند و از عملکرد ۳۰ ساله او در راس مدیریت فوتبال آذربایجان‌شرقی، انتقاداتی داشتند.

کاربری نوشت: «آذربایجان شرقی ۶ تا استاندار عوض کرد، ۴ تا رئیس جمهور اومدن اما تو هنوز موندی. مرسی که هستی!»

کاربر دیگری با لحن کنایی نوشت: «قبل از اختراع بازی فوتبال توسط انگلیسی ها، ششگلانی رئیس هیات فوتبال بود.»

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی نیز نوشته است: «آقای همیشه رئیس، هیشه رئیس بمان»

براساس شنیده‌ها از این هیات، جواد ششگلانی برای چندمین بار متعدد در انتخابات هیات فوتبال که به‌زودی برگزار خواهد شد، ثبت نام کرده و ظاهرا تصمیمی برای بازنشستگی در این هیئت ورزشی ندارد.

روسای هیات‌های فوتبال شهرستان‌های استان نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب رئیس هیئت فوتبال دارند و از سویی دیگر براساس قوانین و اساسنامه هیات فوتبال، حضور جواد ششگلانی در هیات فوتبال منع قانونی ندارد.

باید منتظر ماند و دید که آقای همیشه رئیس بار دیگر در منصب ریاست هیات فوتبال خواهد ماند یا این سنت ۳۰ ساله در انتخابات آتی شکسته خواهد شد.

About Author