شانس دعوت بازیکنان استقلال به تیم ملی چقدر است؟

باتوجه به اعلام شرایط کرونایی تیم فوتبال استقلال، دعوت از بازیکنان آبی پوش به تیم ملی بعید به نظر می‌رسد.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال چند روزی است که درگیر شرایط کرونایی شده و تست ۱۷ بازیکن این تیم مثبت اعلام شده است.
این موضوع باعث شد تا بازی استقلال برای پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به تعویق بیافتد. همچنین سازمان لیگ اعلام کرد که بازی استقلال با هوادار با چند روز تاخیر برگزار می‌شود که این موضوع ناراحتی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی را به همراه داشت.
اسکوچیچ در این خصوص گفت:. این اطلاعات به دستم رسید که تست ۱۷ نفر از بازیکنان استقلال مثبت شده است و در عین حال می‌خواهند بازی کنند. این اطلاعات به دستم رسید که نمی‌توانم از بازیکنان استقلال کسی را به تیم ملی دعوت کنم ولی خبر رسید که بازی لیگ برگزار می‌شود. این باعث تعجبم شد. جای تعجب داشت چطور مسابقه‌ای در «فیفا دی» برگزار می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی البته به صورت قطعی صحبت از عدم دعوت بازیکنان استقلال به تیم ملی نکرد اما به نظر می‌رسد با این وضعیت دعوت آبی‌ها برای بازی با عراق و امارات منتفی است.
اسکوچیچ با بیان اینکه در روزهای گذشته و پیش از اعلام شرایط کرونایی در استقلال حتی بحث امکان دعوت از بازیکنان جوان این تیم به اردوی تیم ملی ایران مطرح شده بود، گفت: حتی در روزهای گذشته بازیکنان جوان استقلال مورد بحثمان بوده است ولی به خاطر شرایط کرونایی نمی‌توانیم به احتمال قوی از بازیکنان این تیم استفاده کنیم.
تیم ملی فوتبال ایران روزهای هفتم و دوازدهم بهمن در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی به ترتیب میزبان عراق و امارات است. ایران در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در صدر جدول گروه A است و با یک برد دیگر صعودش به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را قطعی می کند.

About Author