صدور دستور مقابله با ناهنجاری های پارک ائل گلی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پاسخ به پیگیری تبریزبیدار، به مرجع انتظامی استان نسبت به مقابله با ناهنجاری های پارک ائل گلی تبریز دستور صادر کرد.

بابک محبوب علیلو در واکنش به گزارش ناهنجاری های موجود در پارک ائل گلی از جمله وضعیت حجاب و عفاف، سگ گردانی و جولان اراذل و اوباش اظهار داشت: دستورات لازم به مرجع انتظامی استان جهت سالم سازی و مقابله با ناهنجاری های پارک ائل گلی صادر شد.

وی، حفظ آسایش شهروندان در محیط های عمومی را از مصادیق حقوق عامه عنوان کرده و افزود: مامورین انتظامی در راستای تامین آسایش و آرامش شهروندان و سالم سازی محیط، درپارک ها و محیط های عمومی حضور خواهند یافت.

تذکر به شهرداری

علیلو با تاکید بر تامین زیرساخت های لازم از جمله نصب تابلو و بنرهای هشدار دهنده و دوربین مداربسته گفت: در دی ماه سال ۱۴۰۱ نیز طی نامه ای به شهرداری تبریز تذکر داده شده بود تا نسبت به سالم سازی وضعیت تفرجگاه ها اقدامات مقتضی را انجام دهد.

دادستان عمومی و انقلاب تبریز با اشاره به مواد ۴۴ و ۴۵ آیین دادرسی کیفری در مورد برخورد ضابطین قضایی با جرایم مشهود گفت: اقدامات فوری در برخورد با ناهنجاری های اجتماعی در پارک ائل گلی صورت خواهد گرفت.

About Author