ضرورت حمایت ازسرمایه‌گذاران در شهرستان ملکان

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی بر حمایت از سرمایه‌گذار و سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: مسئولان شهرستان باید برای حمایت صفر تا صد از سرمایه‌گذاران آماده باشند.
به گزارش ساقی آذربایجان،، سیدعلی موسوی در جلسه رفع موانع تولید شهرستان ملکان اظهار داشت: برگزاری جلسات بدون خروجی و حرف زدن‌ها به درد مردم نمی‌خورد و مسئولان باید کم حرف بزنند و بیشتر کار کنند.
نماینده مردم ملکان با بیان اینکه بیکاری در ملکان بیداد می‌کند و در هر خانواده چند بیکار تحصیلکرده وجود دارد، اظهار کرد: برخلاف برخی شهرهای همجوار که نرخ بیکاری آنها ناچیز است، در ملکان تعداد قابل توجهی، شغل پایدار ندارند.
نماینده مردم ملکان از نحوه برخورد برخی مدیران شعب بانک‌ها با مردم و سرمایه‌گذاران به شدت انتقاد و خاطرنشان کرد: با مدیرانی که مانع پیشرفت و اشتغال‌زایی شوند، خداحافظی خواهد شد.
وی همچنین از رفع مشکلات و بلاتکلیفی کارخانه ذوب آهن پس از ۱۷ سال خبر داد و افزود: ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به این مرکز تولیدی تخصیص یافته و ۱۳ میلیارد تومان برای خرید کوره آن هزینه شده است و با تزریق ۳۳ میلیارد تومان اعتبار دیگر تا عید، کوره خریداری‌شده نصب خواهد شد.
نماینده مردم ملکان ارتقای شبکه بهداشت و درمان ملکان به دانشکده علوم پزشکی، احداث بیمارستان در شهر لیلان، استقرار دستگاه «سی تی اسکن» در بیمارستان فارابی ملکان را از اقدامات انجام یافته در حوزه بهداشت شهرستان عنوان و از نبود پزشک متخصص و کمبود پزشک عمومی در بیمارستان انتقاد کرد.

 

About Author