ضرورت پیوست فرهنگی و‌ رسانه ای در اجرای مصوبات شورای ترافیک کرج

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با تاکید بر ضرورت پیوست فرهنگی و رسانه ای در اجرای مصوبات شورای ترافیک استان، گفت: بی گمان اقدامات فرهنگی و رسانه ای به منظور رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می تواند در کاهش بار ترافیکی و تصادفات شهری و جاده ای بسیار موثر باشد که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.
به گزارش ساقی آذربایجان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، ابوالفضل فانی با بیان این مطلب در دومین جلسه شورای ترافیک استان که به ریاست وی و با حضور سایر اعضاء با محوریت بررسی مشکلات ترافیکی استان در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک استان برطرف و مدیریتی هماهنگ در کنترل ترافیک بین دستگاههای اجرائی شود.
وی افزود: در این راستا تشکیل منظم جلسات زمینه همدلی و هماهنگی در تصمیمات و هم افزایی در اجرا را به دنبال خواهد داشت.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، جلسات شورای ترافیک استان را یکی از جلسات مهم استانی ذکر کرد و یادآور شد: این‌ جلسات به صورت ‌مستقیم با سلامت جسمانی، امنیت و آرامش مردم ارتباط دارد بنابراین باید به صورت ویژه به این شورا و اجرای مصوبات آن در شهرستان توجه شود.
گفتنی است در این جلسه مصوباتی در خصوص توقفگاه زیر پل شهدای حصارک، ساماندهی جاده قزلحصار و همچنین راه دسترسی مسکن مهر ماهدشت به فرودگاه پیام اتخاذ به تصویب شورا رسید.

About Author