عملیات ساخت ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری خوی از سرگرفته شد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: با اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار عملیات ساخت و تکمیل ورزشگاه ۵ هزار نفری ۷ تیر خوی از سر گرفته شد.
کیومرث پورایران دوست در بازدید از آخرین وضعیت احداث ورزشگاه ۵ هزار نفری خوی اظهار کرد: با اختصاص اعتبار، عملیات تکمیل این مجموعه ورزشی که ساخت آن از ۲۵ سال قبل آغاز شده بود و به علت تخصیص نیافت اعتبارات در چهار سال گذشته کاملاً راکد مانده بود از سر گرفته شد
وی اعتبارات اختصاص یافته برای تکمیل این طرح را در مرحله اول ۱۱۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: با این اعتبارات سکوها، بخش اداری و زمین چمن مصنوعی ورزشگاه تکمیل می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی پیشرفت فیزیکی این طرح را ۴۰ درصد اعلام و اضافه کرد: تاکنون برای ساخت این طرح ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
حسین عباسی فرماندار خوی هم در این بازید گفت: این طرح یکی از مطالبات مهم مردم به ویژه ورزشکاران شهرستان خوی است که امید می‌رود تا پایان امسال تکمیل به بهره برداری برسد.
تاکنون سکوها و بخش اداری این مجموعه احداث و چمن مصنوعی آن نصب شده است که متأسفانه به علت رعایت نشدن استانداردها در ساخت سکوها بخش‌هایی از آنها تخریب شده و از نو بنا خواهد شد.
شهرستان خوی بیش از ۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف دارد.
این شهرستان با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت، به عنوان دومین شهرستان آذربایجان غربی با مشکل کمبود سرانه فضاهای ورزشی روباز مواجه است.

About Author