عنوان فنی‌ترین بازیکن به تکواندوکار زنجانی رسید

عنوان فنی‌ترین بازیکن در سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی آزاد آسیا به تکواندوکار زنجانی رسید.
سومین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو آزاد آسیا در گروه مردان با حضور ۱۹۲ تکواندوکار از هشت کشور افغانستان، ایران، پاکستان، ترکیه، روسیه، عراق، لبنان و هند در هتل پارسیان استقلال تهران برگزار و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
در این دوره از رقابت‌ها، تکواندوکاران ایران با کسب ۸ مدال طلا و ۱۰۰۵ امتیاز قهرمان شدند؛ هوگوپوشان ترکیه با یک نقره و ۶۶ امتیاز عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آوردند و هند با یک برنز و ۳۶ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
بعد از پایان این مسابقات، امیرسینا بختیاری ورزشکار زنجانی تیم‌ملی تکواندو ایران توانست با شکست قاطعانه همه حریفان خود، علاوه بر کسب مدال طلا، عنوان فنی‌ترین بازیکن این دوره از مسابقات را نیز از آن خود کند.
این ورزشکار زنجانی در وزن منهای ۶۸ کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که در ابتدای کار، کامران رضایی را قاطعانه از پیش رو برداشت، در مصاف بعدی حریف ترکیه‌ای را مغلوب کرد، در مبارزه سوم امیرحسین امجدیان را با اختلاف شکست داد، رویداد نیمه‌نهایی را در برابر تکواندوکار هندی پیروز شد و با پشت سر گذاشتن سالار رحمتی در فینال این وزن، مدال طلا را از آن خود کرد.
گفتنی است مسابقات آزاد آسیا گرید وان بوده و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق می‌گیرد.

About Author