عکس حاشیه ساز رئیسی!

ابراهیم رئیسی هنوز درباره حمله نظامی پاکستان به خاک ایران که نقض تمامیت ارضی است و به مرگ چهار کودک، سه زن و دو مرد منجر شده، کلامی بر زبان نیاورده است.

هم میهن نوشت: تیم رسانه‌ای دولت امروز در حاشیه سفر به دماوند و فیروزکوه، تصویری از ابراهیم رئیسی در هواپیما منتشر کرده که در حال تماشای قله دماوند از پنجره هواپیما است.

کوه دماوند در میان ایرانیان یک نماد ملی به شمار می‌رود. مظهر پایداری است و مقاومت. اما انتشار چنین عکسی در روزی که شاهد حمله‌های موشکی پاکستان به کشورمان هستیم چه معنایی دارد؟

آقای رئیس جمهور تا این لحظه سکوت پیشه کرده است و هنوز درباره این حمله که نقض تمامیت ارضی است و به مرگ چهار کودک، سه زن و دو مرد منجر شده، کلامی بر زبان نیاورده است. گرچه این تصاویر بر حسب زمان و مکان انداخته شده است، ولی به‌نظر می‌رسد که مشاوران آقای رئیسی دقت کافی به معنای آن نداشته‌اند. بویژه اصل چنین سفر کم اهمیتی در شرایط پیچیده و حساس کنونی بسیار جای تعجب دارد.

نکته عجیب این که تاکنون نه رئیس جمهور و نه رئیس مجلس درباره تجاوز نظامی پاکستان به ایران سخنی نگفته‌اند. هم رئیسی و هم قالیباف هم در روز حمله، در مراسم های مختلفی سخنرانی داشته  اند؛ اما محکومیت حملات پاکستان که هیچ، حتی دریغ از واکنش و بیان جمله ای در این خصوص!

مقامات کشورمان هم که افراد کشته شده را غیرایرانی نامیده‌اند!

این در حالی است که بعد از جنگ ایران و عراق، تاکنون هیچ کشوری حمله نظامی به خاک ایران نداشته است.

عکس حاشیه ساز رئیسی در روز حمله پاکستان به ایران

About Author