فرودگاه ناقص اردبیل شرکت‌های هواپیمایی را متضرر می‌کند

نائب رئیس مجلس گفت: با توجه به مشکلات پیش آمده در پرداخت حقوق و حق بیمه کارگران، بهتر بود از نخبگان نساجی کشور برای مدیریت این کارخانه استفاده شود.
به گزارش ساقی آذربایجان علی نیکزاد در جمع انجمن اصناف و بازاریان و مجمع مطالبه گران بازار اردبیل با گلایه از نسبت دادن برخی انتصابات به او, اذعان کرد: به هیچ وجه در تغییر مدیران استانی دخالت نداشته و نخواهم داشت؛ حتی از اسامی مدیران برخی دستگاه های استان بی خبر هستم.
وی افزود: افرادی که این ادعا را دارند می توانند مدیران ناکارآمد را عزل کنند و ببینند که هیچ دفاعی در عزل و نصب هیچ مدیری ندارم.
نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مورد اتفاقات اخیر سبلان پارچه و اعتراضات کارگران این کارخانه در خصوص حقوق و حق بیمه نیز بیان کرد: از همان اول باید نخبگان صنعت نساجی در کشور شناسایی می شدند و از میان آنان فردی زبده سکان مدیریت این کارخانه را بدست می گرفت.
نیکزاد ادامه داد: در وضعیت فعلی و اوضاع آشفته ای که برای این کارخانه پیش آمده, همچنان آماده هستم در رفع مشکلات آن پیشقدم شوم.
وی گفت: البته احساس می شود برخی کارشکنی هایی در حال انجام است تا کارخانجات و پروژه های مهمی که بدست آیت الله رییسی احیا شده, با شکست مواجه شود.
وی در رابطه با گازرسانی به بازار تاریخی اردبیل نیز بیان کرد: دبیر کمیسیون ماده ۵ باید معضلات و موانع پروژه گازرسانی به بازار اردبیل را رفع کند. هماهنگی های لازم را با دستگاه های مرتبط انجام داده ام و نباید بیش از این بازاریان منتشر بمانند چرا که فصل سرما در راه است و بدون گاز, کسب و کار بازاریان بسیار سخت خواهد بود. نیکزاد با انتقاد از امکانات کم فرودگاه اردبیل, بیان کرد: پای چندین شرکت هواپیمایی را به استان باز کرده ایم اما متاسفانه به دلیل مشکلات فرودگاه، این شرکت ها زیانده شده و رغبتی برای ادامه فعالیت ندارند چرا که بسیاری از پروازها به دلیل نواقصات فرودگاه لغو می شوند.
نائب رئیس مجلس گفت: ضروری است باند این فرودگاه تکمیل و چراغ ها نصب شود تا بیش از این به اقتصاد استان لطمه وارد نشود و از مشکلات مردم در خصوص بلاتکلیفی پروازها کاسته شود.

About Author