فوتبال اردبیل قربانی منافع شخصی

یک فعال سیاسی و ورزشی گفت: عملکرد هیات فوتبال استان اردبیل در حد آمارسازی است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کوهی پیشکسوت فوتبال و فعال سیاسی اردبیل که در جمع تعدادی از پیشکسوتان فوتبال و فعالان اقتصادی سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه ورزش فوتبال در اردبیل در دهه‌های گذشته از نظر کیفیت و کمیت روندی نزولی داشته است که شتاب نابودی آن در دهه‌ی اخیر بیشتر بوده است و در صورت عدم تغییرات در تفکرات مدیریتی هیات فوتبال اردبیل، این ورزش رو به تباهی است.
رئیس جبهه پیشرفت،رفاه و عدالت با اشاره به سطح بالای مشارکت جوانان در دهه‌های ۵۰ و ۶۰ در ورزش فوتبال که سبب افزایش نشاط اجتماعی و سلامتی جوانان بود، گفت: اکنون فوتبال استان به دلیل ضعف قوانین انتخابات هیات‌های ورزشی، دچار گرفتار‌ بقای اختاپوسی شده است.
این فعال سیاسی و ورزشی تاکید کرد: با مهره‌‌چینی‌های همیشگی، تغییرات در هیات فوتبال غیرممکن است و این بدین معناست که هرگز فکر، انرژی و مدیران جدیدی وارد این حلقه نخواهد شد.
کوهی عملکرد هیات فوتبال را در حد آمارسازی دانست و گفت: فوتبال اردبیل که حتی لژیونر به کشورهای سطح اول جهان صادر کرده است، اکنون قربانی منافع شخصی شده است که نتوانسته است از پتانسیل بخش خصوصی و صنعتی و نیمه دولتی استان در این ورزش مفرح و پرطرفدار استفاده کند.
وی از مدیران و پیشکسوتان توانمند دعوت کرد که با کاندیداتوری و تلاش و رایزنی به فوتبال در حال احتضار استان مخصوصا شهر اردبیل جانی دوباره بخشیده و پتانسیل جدیدی وارد ورزش استان کنند.

About Author