فوتبال ارزش از دست‌دادن جان انسان‌ها را ندارد

بازیکن تیم فوتبال سپاهان با ابراز تأسف از حادثه تصادف منجر به فوت یکی از هواداران سپاهان، گفت: فوتبال ارزش از دست دادن جان هیچ انسانی را ندارد، باید می‌بردیم ولی شرمنده هواداران شدیم. قول جبران و قهرمانی در پایان فصل می‌دهم.
رضا میرزایی پس از باخت یک بر صفر تیمش در مقابل ذوب‌آهن در شهرآورد اصفهان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید به خانواده هوادار سپاهان که امروز جان خود را از دست داد تسلیت بگویم، از این مسئله خیلی ناراحت شدیم.
وی افزود: جان هواداران برای ما خیلی مهم است و می‌بینیم که با موتور همراه تیم هستند، همیشه دعا و صلوات می‌فرستیم که چنین اتفاقاتی رخ ندهد. دیدیم که به دلیل بارندگی دو موتور لیز خوردند و خیلی متأثرشدیم.
بازیکن تیم سپاهان اضافه کرد: این فوتبال ارزش از دست دادن جان یک انسان را ندارد، خداوند به خانواده این پسر صبر بدهد و بدانند ما در کنار آنها هستیم هر کاری که بتوانیم انجام می‌دهیم. ما از باخت تیم‌مان ناراحت بودیم.
میرزایی در خصوص بازی نیز گفت: بازی خوبی از سوی هر دو تیم ارائه شد، اما ما باید می‌بردیم، دنبال بهانه‌جویی نیستم؛ اما قول می‌دهم هفته به هفته عملکرد تیم سپاهان بهتر شود. مهم آخر فصل است که بتوانیم جام را به هواداران تقدیم کنیم. شرمنده هواداران شدیم. قول می‌دهم که جبران کنیم.

About Author