قایقران مهابادی نایب قهرمان مسابقات جهانی اسپانیا شد

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: “احمد احمدی” قایقران ملی‌پوش اهل این شهرستان در رقابت‌های قایقرانی جام ریاست جمهوری اسپانیا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت
قرنی مصطفی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: “احمد احمدی” قایقران ملی پوش مهابادی با تیم “وارادرو” اسپانیا در دور دوم رقابت‌های قایقرانی ۹ نفره جام ریاست جمهوری اسپانیا (کلاس ORC۱) در بین ۲۴ قایق شرکت کننده از کشورهای مختلف به مقام دومی مسابقات دست یافت.
وی ادامه داد: تیم “وارادرو” اسپانیا متشکل از قایقرانان آفریقای جنوبی، اسپانیا، فرانسه و ایران ( احمد احمدی ) در سه مرحله برگزار شده و دور سوم و نهایی آن حدود ۲۰ روز دیگر در اسپاینا برگزار خواهد شد.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: هم اکنون تیم “وارادرو” در پایان دور دوم در مجموع در جایگاه سوم تیمی قرار دارند.
مصطفی پور اضافه کرد: “احمد احمدی” در سال ۲۰۲۲ با تیم “کامت” انگلیس قرارداد بسته و از خرداد ماه سال ۱۴۰۱ با این تیم در رقابت‌های مختلف شرکت خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، احمد احمدی متولد ۱۳۶۹ در مهاباد و جزو نفرات برتر رنکینگ آسیا در این رشته است و با سابقه ۱۰ سال عضویت در تیم ملی قایقرانی بادبانی، مقام هشتم جام جهانی ۲۰۱۶ چین را در کارنامه خود دارد.

About Author