قتل یک امام جماعت در سرباز

سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، گفت: ساعت ۱۹:۰۰ روز گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در محور انگوری به کلات شهرستان سرباز بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

به گزارش ساقی آذربایجان، وی افزود: با حضور مأموران در صحنه یک دستگاه خودروی پژو پارس در حالی که به گارد ریل کنار جاده برخورد و آثار اصابت گلوله بر بدنه آن مشهود بود روئیت که در تحقیقات بیشتر مشخص شده راننده خودرو مولوی محمد کریم حملی امام جماعت مسجد روستای گوازدر بخش کلات است که در حین بازگشت از شهرستان ایرانشهر در این محور در کمین افراد مسلح ناشناس افتاده و بر اثر تیراندازی آن‌ها مجروح شده است. مولوی محمد کریم حملی امام جماعت با حضور مردم در صحنه به درمانگاه منتقل شده بود.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با حضور مأموران در درمانگاه مشخص شد وی بر اثر شدت خونریزی فوت کرده است.

سردار طاهری گفت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت، تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان سرباز مأمور شناسایی و دستگیری ضاربان شدند و تلاش گسترده خود را برای دستگیری قاتلان آغاز کرده اند که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

About Author