قطب ووشو ایران خانه ندارد

علی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه خرم‌دره یکی از قطب‌های اصلی فوتبال استان محسوب می‌شود اما علی‌رغم این موضوع، ورزشکاران این شهرستان با کمبود امکانات مواجه هستند، عنوان کرد: فوتبالیست‌های این رشته در خرم‌دره زمین فوتبال استاندارد ندارند.
وی با اشاره به زمین فوتبال جنب کارخانه سیلیس که در بالای اتوبان قرار گرفته است، بیان کرد: این مکان برای احداث زمین فوتبال در خرم‌دره پیش‌بینی شده بود اما به علت جانمایی غلط و مجاورت با کارخانه سیلیس، متاسفانه به هیچ وجه قابلیت استفاده ندارد.
این مسئول با بیان اینکه این پروژه از پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان است که چوب جانمایی غلط را می‌خورد، متذکر شد: شرکت سیلیسی که در مجاورت پروژه قرار دارد برای خرید این زمین فوتبال اعلام آمادگی کرده که امیدواریم موانع و مشکلات پیش رو مرتفع شود.
وی در ادامه با اشاره به عمر بالا و فرسودگی تنها استخر شهرستان، اظهار کرد: عمر بالای این استخر سبب شده که سقف سوله‌های آن ترک بردارد که برای حل این مشکل، اعتباری برای تعمیر تنها استخر شهرستان اختصاص داده شده که امیدواریم این اعتبار تخصیص یابد.
رئیس اداره ورزش و جوانان خرم‌دره با توضیح این مطلب که خرم‌دره قطب اصلی ووشو کشور به شمار می‌رود، ادامه داد: این شهرستان دارای ورزشکاران ملی‌پوش زیادی در این رشته است که علی‌رغم کمبود امکانات، سالانه افتخارات متعددی در عرصه‌های داخلی و خارجی کسب می‌کنند.
مقدم در ادامه به تشریح مهم‌ترین مشکلات ووشوکاران خرم‌دره پرداخت و یادآور شد: علی‌رغم اینکه خرم‌دره قطب ووشو کشور محسوب می‌شود، ورزشکاران این رشته فاقد خانه ووشو و محل مناسب برای تمرین هستند که این‌ مشکل باید مرتفع شود.
این‌ مسئول با بیان اینکه ورزش متعلق به همه است و همه باید اهتمام لازم را برای حل مشکلات این حوزه داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم‌ جامعه‌ای عاری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی داشته باشیم، ورزش بهترین گزینه برای بیمه کردن جامعه در مقابل این آسیب‌ها است.

About Author