لزوم همکاری نهادهای نظارتی برای تکمیل خط استراتژیک بوئین‌ زهرا به کرج

سرپرست شرکت گاز استان البرز با عنوان اینکه برای رساندن گاز به صورت ایمن، مطلوب و بهینه بر آینده نگری تاکید داریم گفت: از تمامی سازمان ها و نهادهای نظارتی درخواست کمک برای به سرانجام رساندن خط استراتژیک بوئین‌زهرا به کرج داریم.
به گزارش ساقی آذربایجان، سید رضا غفاریان در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان البرز عنوان کرد: تمامی پرسنل شرکت گاز استان البرز همزمان با شروع فصل سرد سال آماده خدمت به مردم شریف استان البرز هستند.
وی افزود: ما برای رساندن گاز به صورت ایمن، مطلوب و بهینه سعی کردیم آینده نگری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و مشکلات اجرایی را با کمک و یاری مسئولین تسهیل کنیم.
غفاریان اظهار داشت: در کارها حق مردم را نباید تضییع کرد، هدف مااین است که تمامی ۹۰۸هزارمشترک و متقاضیان شرکت گاز استان البرز با رضایت کامل از این شرکت نام ببرند.
سرپرست شرکت گاز استان البرز گفت: ما از تمامی سازمان ها و نهادهای نظارتی درخواست کمک برای به سرانجام رساندن خط استراتژیک بوئین‌زهرا به کرج داریم.
در پایان شراحی، مدیرکل دیوان محاسبات البرز تاکید کرد: به سرانجام رساندن خط بویین‌زهرا به کرج باید اولین و مهمترین اولویت شرکت گاز استان البرز باشد.

About Author